Nagradzaj pracowników popełniających błędy – no blame culture

Marta Pawilikowska-Olszta

Marta Pawlikowska-Olszta - zajmuję się wsparciem etycznego i efektywnego zarządzania ludźmi w Polsce na każdym z etapów – zarówno w procesie rekrutacji, adaptacji, rozwoju kompetencji, oceny pracowników, jak i zwalniania. Pokazuję jak można wykorzystać wiedzę z psychologii w budowaniu asertywnych relacji w życiu zawodowym i prywatnym. Swoje działania praktyczne prowadzę w nurcie psychologii pozytywnej.

Może Ci się również spodoba

12 komentarzy

  1. Łukasz pisze:

    Według mnie pracowników w firmie powinno się motywować do aktywnego działania, aby mogli się piąć jak najwyżej. Uważam, że jest to również dobra reklama dla przyszłych rekrutantów ubiegających się o stanowisko pracy w takiej firmie.

  2. seochess.pl pisze:

    Uważam że presja dzisiejeszego świata powoduje że czasami popełniamy głupie błędy – karanie za to pracownika to ..błąd!

  3. Człowiek to tylko człowiek i każdy popełnia błędy. Karanie ludzi za drobne błędy w pracy nie jest dobrym pomysłem.

  4. Szymon pisze:

    Bardzo fajnie opisane, właśnie nad wdrożeniem czegoś takiego w naszej firmie pracujemy. Na razie małymi krokami, ale jednak 🙂

  5. To super Szymon, gratuluję wdrożenia – ciekawa jestem szczegółów 🙂 W kulturze organizacji gdzie zaczyna się urealniać i przyzwalać na naturalne pomyłki rodzi się synergia i efektywność zespołu!

  6. Monika pisze:

    ciekawe spojrzenie p. Artura na problem, temat warty uwagi 🙂

  7. Sebastian pisze:

    Nie popełni błędów tylko ten co nic nie robi. Nawet Bill Gates podejmował złe decyzje biznesowe.

  8. Świetna kultura pracy – to coś, o co naprawdę warto walczyć. Tylko tak możemy zorganizować pracownikowi doskonałe miejsce pracy.

  9. Tego typu kultura pracy ma świetny wpływ na przyszłość naszej firmy.

  10. Alicja pisze:

    Cieszę się, że coraz częściej zasada no blame culture jest praktykowana w firmach. Sama pracuje w takiej organizacji i nie wyobrażam sobie innego podejścia do pracownika!

  11. Mariusz z GTP pisze:

    Muszę przyznać, że bardzo podobają mi się założenia „no blame culture” – w końcu popełnianie błędów to część naszej natury ludzkiej i tylko „ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi”. Jak zostało napisane w artykule: w nie wszystkich firmach da się wdrożyć taką kulturę podejścia do pracowników. Dodam jeszcze, że transparentna komunikacja oraz aktywizacja pracowników są składowymi, dzięki którym można przestawić funkcjonowanie organizacji na nowe tory.

  12. Kacper pisze:

    Jest to niesamowicie ważny temat aby pokazać, że nie zawsze pracownik popełniający błędy jest złym pracownikiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.