fbpx

Jak (nie)rozstawać się z pracownikami?

Marta Pawilikowska-Olszta

Marta Pawlikowska-Olszta - zajmuję się wsparciem etycznego i efektywnego zarządzania ludźmi w Polsce na każdym z etapów – zarówno w procesie rekrutacji, adaptacji, rozwoju kompetencji, oceny pracowników, jak i zwalniania. Pokazuję jak można wykorzystać wiedzę z psychologii w budowaniu asertywnych relacji w życiu zawodowym i prywatnym. Swoje działania praktyczne prowadzę w nurcie psychologii pozytywnej.

Może Ci się również spodoba

5 komentarzy

  1. Stefania pisze:

    To bardzo ważne, aby pokazać, że ceni się daną osobę za jej pracę i wysiłek, nawet kiedy zmuszeni jesteśmy ją zwolnić. Najważniejszy jest szacunek, zdolność do wyjaśnienia wszelkich spornych kwestii oraz szczera rozmowa.

  2. Bardzo ważny komentarz – dziękuję!

  3. KorneliaU pisze:

    Czasami niestety pracownicy zasługują na zwolnienie. Wiem jak to brzmi, ale nie każdy jest zwalniany bo firma tnie etaty a pracownik był sumienny. Większość to zwolnienia osób, które się nie nadają, buntują, nie wykonują swoich zadań lub wykonują je źle.

  4. everart pisze:

    Dziękuję za zebranie przydatnych informacji w jednym miejscu. Sztuka rozstawania się z klasą jest nadal bardzo trudna.

  5. Sygnalista pisze:

    Według mnie również kluczowe jest to, żeby okazać pracownikowi wdzięczność i zachować się z klasą nawet w momencie rozstania. Dzięki za ten artykuł!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.