fbpx

Rozwój sztucznej inteligencji w najbliższej przyszłości. Czy 800 mln ludzi straci prace? 

Marta Pawilikowska-Olszta

Marta Pawlikowska-Olszta - zajmuję się wsparciem etycznego i efektywnego zarządzania ludźmi w Polsce na każdym z etapów – zarówno w procesie rekrutacji, adaptacji, rozwoju kompetencji, oceny pracowników, jak i zwalniania. Pokazuję jak można wykorzystać wiedzę z psychologii w budowaniu asertywnych relacji w życiu zawodowym i prywatnym. Swoje działania praktyczne prowadzę w nurcie psychologii pozytywnej.

Może Ci się również spodoba

4 komentarze

  1. Zenek pisze:

    Bardzo ciekawy artykuł.
    Ostatnio byłem na prelekcji podejmującej podobną tematykę i mogę tylko powiedzieć, że rozwój sztucznej inteligencji jest naprawdę imponujący. To oznacza, że nie tylko zawody wykonujące prace powtarzalne będą znikać. Spokojnie możemy sobie wyobrazić, że większość prac biurowych również w łatwy sposób może zostać zastąpiona. I wygląda na to, że jesteśmy tylko o krok przed tą rewolucją lub nawet w trakcie pierwszego jej kroku 😊

  2. Marta Pawilikowska-Olszta pisze:

    Już się dzieje, a co to jeszcze będzie się działo! Pozdrawiam serdecznie! 🙂

  3. Sławomir Drążkiewicz pisze:

    @Zenek:
    Rewolucja już się odbywa. Coraz częściej można przeczytać artykuły o technologiach, które jeszcze kilka lat temu mogły być co najwyżej w powieściach sci-fi.
    Dodatkowo cały czas warto pamiętać, że krzywa rozwoju ma kształt wykładniczy, co oznacza że tempo rozwoju każdego roku rośnie. Z pewnością żyjemy w ciekawych czasach pod tym względem.

  4. Bianka pisze:

    Wprowadzenie automatyzacji i sztucznej inteligencji do pracy nie tylko w branży technologicznej, ale również w innych sektorach, będzie wymagać większej elastyczności od firm. Moim zdaniem zdolność dostosowywania się do zmieniającego się rynku będzie kluczowa. Rozważenie elastycznych modeli biznesowych, takich jak leasing czy subskrypcje, to zdecydowanie dobry pomysł. Według mnie może to pozwolić firmom dostosowywać się do zmieniających się potrzeb klientów i rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.