Kto ma szansę być skutecznym w pracy z zespołem?

Marta Pawilikowska-Olszta

Marta Pawlikowska-Olszta - zajmuję się wsparciem etycznego i efektywnego zarządzania ludźmi w Polsce na każdym z etapów – zarówno w procesie rekrutacji, adaptacji, rozwoju kompetencji, oceny pracowników, jak i zwalniania. Pokazuję jak można wykorzystać wiedzę z psychologii w budowaniu asertywnych relacji w życiu zawodowym i prywatnym. Swoje działania praktyczne prowadzę w nurcie psychologii pozytywnej.

Może Ci się również spodoba

5 komentarzy

  1. Teresa pisze:

    Trafne uwagi. Na przeróznych szkoleniach mówili mi jak to ważne jest dopilnowanie biurokracji, ale tylko na ostatnim szkoleniu padło sformułowanie że ludzie nie są numerkami tylko emocjami i uczuciami. Że potrzebują dobrego słowa, motywacji i wsparcia. Potrzebują motywacji do dawania z siebie wiecej niz standard. Dlatego teraz wiele firm inwestuje w dodatkowe benefity czy to karnety na siłownie, czy całe programy sportowe OK system czy wreszcie pakiety medyczne medicover dla swoich ludzi i ich rodzin. Pracownicy muszą czuć sie pewni i usatysfakcjonowani w pracy

  2. DamianW pisze:

    Umiejętność pracy w zespole jest bardzo potrzebna, trzeba wiedzieć jak odnaleźć się w takiej sytuacji, podejmować dialogi, proponować własne rozwiązania, jednak nie narzucać ich nikomu na siłę. W pracy w grupie liczy się szukanie kompromisów.

  3. Dziękuję za ten głos! Trudna to sztuka, prawda? W niektórych podejściach (mi bliskich) mówi się nawet o “rozwiązywaniu problemów” niż szukaniu kompromisów – bo ta druga opcja zakłada odpuszczenie przez każdą ze stron rzeczy być może ważnych dla nich, a to pierwsza zebranie potrzeb od obu i twórcze, wspólne, w zaufaniu szukanie rozwiązań win-win.

  4. Artur Guła pisze:

    Bardzo interesujący wpis – konkretnie i na temat.
    Zadziwiające, jak często ludzie pytają “co mam zrobić, żeby od jutra ich zmotywować?”, albo “co zrobić, żeby zaczęli ze sobą rozmawiać?” i dokładnie tak jak w tym artykule – przychodzą na szkolenie niczym do wróżki, z nadzieją uzyskania magicznej receptury 🙂
    Czas i przestrzeń na proces, słuchanie i powstrzymanie się od oceny – takie rzeczy można wdrożyć już od jutra i czekać cierpliwie aż zaprocentują.
    Niby takie proste, tylko dlaczego tego nie uczą w szkołach?

  5. Ewelina pisze:

    Świetny wpis! Według mnie duże znaczenie mają też szkolenia, które podnoszą kompetencje pracowników. Dzięki temu są oni bardziej skuteczni i efektywni. Warto więc o tym pomyśleć, bo może to wpłynąć na rozwój firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.