[zgłoś się do przyszłorocznej] Grupy Wymiany Umiejętności dla Menedżerów
Szukasz partnerów do merytorycznej, konkretnej i równocześnie życzliwej i wspierającej wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych?
Potrzebujesz nabrać dystansu do tego co i jak robisz w pracy? Potrzebujesz wyrwać się z bieżączki? Nabrać nowego spojrzenia, energii i pomysłów? Dużo już wiesz – nie chcesz iść na kolejne szkolenie.
Grupa Wymiany Umiejętności może być dla Ciebie! Prowadzę je od lat w różnych miejsach pracy a w tym miesiącu zaczynam ich organizację dla grup otwartych 🙂
Pierwsza Grupa, którą uruchamiam to Grupa Wymiany Umiejętności dla Menedżerów w Warszawie. Jeśli pracujesz jako menedżer serdecznie zapraszam Cię do udziału!
Czy te spotkania są dla Ciebie?
Szczegóły i warunki udziału grupie wymiany umiejętności
Termin zgłoszenia do 16 PAŹDZIERNIKA
Spotkania Grupy: 29.10, 12.11, 26.11. 10.12. (wtorki), wstępnie 18:00-20:30
Udział w Grupie jest odpłatny. Inwestycja: 590zł
Szczegółowe informacje i zapisy: kontakt@jakzarzadzacpoludzku.pl,
tel. 663_765_413.
Jeśli jesteś HR-owcem, psychologiem, coachem, nauczycielem, trenerem lub pracujesz w innym zawodzie a rówież chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w takim przedsięwzięciu daj mi proszę znać na: kontakt@jakzarzadzacpoludzku.pl.
Super artykuł! Dużo można się dowiedziec, oby więcej takich.