fbpx

Czego nie przegapić w roli szefa, gdy zamierzasz zwiększyć zakres działania firmy?

Marta Pawilikowska-Olszta

Marta Pawlikowska-Olszta - zajmuję się wsparciem etycznego i efektywnego zarządzania ludźmi w Polsce na każdym z etapów – zarówno w procesie rekrutacji, adaptacji, rozwoju kompetencji, oceny pracowników, jak i zwalniania. Pokazuję jak można wykorzystać wiedzę z psychologii w budowaniu asertywnych relacji w życiu zawodowym i prywatnym. Swoje działania praktyczne prowadzę w nurcie psychologii pozytywnej.

Może Ci się również spodoba

10 komentarzy

  1. BarbaraO pisze:

    Bycie szefem nie jest rolą łatwą, a bycie dobrym szefem potrafi być jeszcze trudniejsze. Do tego trzeba mieć po prostu predyspozycje. Cieszę się, że natrafiłam na ten wpis. Jest on niezwykle merytoryczny. Świadomość procesów HR jest rzeczą niezwykle ważną. Dobrze jest mieć te procesy dobrze rozpisane. 🙂 Dziękuję za ten wpis i pozdrawiam.

  2. Ewelina pisze:

    Również się z wami zgadzam, że bycie szefową do najprostszych zadań nie należy, ale na pewno jest to bardzo satysfakcjonująca rola! Bardzo jestem dumna ze wszystkiego, co osiągnęłam, dlatego chyba zgłoszę firmę do nagrody do nadchodzącej gali.

  3. Jest naprawdę sporo rzeczy, które można przegapić. Najlepiej po prostu być sobą.

  4. Natalia pisze:

    Moim zdaniem łatwo przegapić perełki, które już w zespole są. Niestety najczęściej w razie potrzeby pierwsze co to rekrutacja kogoś nowego i wyszukiwanie nie wiadomo czego, a mało kto dostrzega talenty, które w firmie już są, może od wielu lat. Warto zacząć od gruntownego przeanalizowania obecnego zespołu przed rekrutacją nowych pracowników.

  5. Szef to kwestia naprawdę kluczowe – to od niego wiele zależy.

  6. ania pisze:

    świetny wpis

  7. Fajny i ciekawy poradnik. Bardzo mi się podoba. Niezwykle interesująca wiedza.

  8. Twój artykuł jest niezwykle trafny i wartościowy dla każdego szefa, który planuje rozszerzenie zakresu działania firmy. Twoje rady są wyważone, pełne mądrości i wynikają z Twojego ogromnego doświadczenia jako psychologa pracy i specjalisty ds. HR. Dobra robota, dzięki!

  9. bity muzyka pisze:

    Świetny tekst. Po wskazówkach z artykułu widać, że znasz temat od A do Z. Sama praktyczna wiedza, bez niepotrzebnego pitu pitu. Mam w planach własną firmę. Z Twoimi poradnikami czuję, że odnajdę się w roli szefa 😉

  10. Julia pisze:

    Moim zdaniem każdy dobry szef powinien wiedzieć jak zapewnić motywację zespołowi w trudnej sytuacji. Dzięki temu wszyscy pracownicy będą mniej zestresowani i będą potrafili lepiej wykonać swoje obowiązki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.