Kategoria: Jak zarządzać i pracować

sztuczna inteligencja w pracy 0

Rozwój sztucznej inteligencji w najbliższej przyszłości. Czy 800 mln ludzi straci prace? 

Dla „Jak zarządzać po ludzku” Sławomir Drążkiewicz – absolwent Politechniki Krakowskiej z 7 letnim doświadczeniem w branży IT – konsultant, specjalista, szkoleniowiec i prezenter na różnych wydarzeniach branżowych, pracujący na co dzień z inżynierami i specjalistami w polskim przemyśle. Rozwój  sztucznej inteligencji – skąd to zamieszanie?  Ostatnio pojawia się coraz więcej...

skuteczny menedżer 0

Idealny prezent dla menedżera

„Moja dusza Managerki została obudzona na nowo. Jeśli myślisz, że zarządzanie ludźmi to bułka z masłem – lepiej to przeczytaj. Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi to książka, którą powinien przeczytać każdy, kto zaczyna realizować się w roli managera, a także Ci, którzy robią to od tak dawna,...

otwartość na krytykę 4

Jak zwiększyć swoją otwartość na krytykę

W ostatnim poście pisałam, jak krytykować współpracowników w sposób budujący i z szacunkiem. Komentarz jednej z czytelniczek: „Hmmm, według mnie większość osób nie jest przystosowana do tego aby przyjąć krytykę. W momencie, gdy chcemy cokolwiek zakwestionować/ocenić narażamy się bardo łatwo na wszelkiego typu „hejt”. Fajnie, gdy współpracownicy traktują się na...

krytyka, informacja zwrotna 2

Jak krytykować współpracowników i pozostać dobrym człowiekiem

  Poza nielicznymi pracownikami i szefami, którzy opanowali do perfekcji sztukę udzielania prawdziwej, konstruktywnej, negatywnej informacji zwrotnej reszta osób ma ogromny problem z mówieniem o negatywnych sprawach i zachowaniach ludzi w pracy. Twoja chęć zostania super menedżerem, czy zbudowania turkusowej organizacji skazana jest na niepowodzenie, jeśli nie nauczysz się mówić...

nieobecny ojciec a rozwój dziecka 3

Jesteś nieobecnym ojcem – obudź się!

Pracuję z wieloma mężczyznami i kobietami w różnych środowiskach, pomagając im tworzyć dobre miejsca pracy. Stworzenie takiego miejsca pracy to żmudny i dość złożony proces, ale całkowicie do zrobienia, gdy najważniejsze stery w firmie są w rękach szanującego pracowników szefa. Nawet jednak, gdy miejsce pracy jest „wypielęgnowane od strony HR” i...